Dag 17: Colterbay

17 augustus 2022 - Colter Bay, Wyoming, Verenigde Staten

Vandaag mocht iedeereen uitslapen. Dat betekent ik wakker rond 8.00, As en Nic tegen 9.00 en de rest tegen 11.00 uur. Hadden we nodig, denk ik. Dan bereiden we met George ons ontbijt/lunch: tosties, ei, spek, worst... We houden het rustig. Om 15.00 gaan we naar Jenny Lake waar een kanoe wordt gehuurd en wordt gezwommen onder het toeziend oog van de Tetons. Na het eten pakken we in... en gooien we weg wat niet in de rugzakken en koffers past.

Na een dag relaxen, even de tussenbalans opmaken. Als we morgen bakbeest inleveren hebben we 3000 km's gereden, 6 staten (Nevada, Arizono, Utah, Idaho, Montana en Wyoming doorkruist, 7 parken gezien (Zion, Bryce, Capitol Reef, Canyonlands, Arches, Yellowstone en Grand Teton), 9 hotels/motels/cottages gehad (Treasure Island, Baymont Inn&Suites, StaircaseInn, Hotspur Inn, Solanja Villa, Kelly's Inn, Wapiti Lodge, City Center Motel en Colterbay Village), 9 keer de Mac bezocht😉, 6x Nics afspeelijst Dikke Kwarkzakken afgedraaid, heel veel natuur gezien, nooit genoeg wildlife gespot maar vooral ook weer eens echt met zijn6-en opgetrokken. Spelletjes gedaan (x op x is zwaar favoriet) en op zijn tijd op elkaars zenuwen gezeten. Maar echt genoten. Morgen vanuit het wifivrije rustige Colterbay naar downtown New York voor de laatste etappe van deze fantastische reis.

1. Marij en Lei:
    17 augustus 2022
    Mooi dat wij met jullie mee mochten reizen. Faraa heeft het hier ook goed naar haar zin. Groetjes Oma en Opa