Dag 2: Las Vegas

2 augustus 2022 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Om 07.00 klaarwakker. Hmmm. De rest niet dus na wat pogingen om toch te slapen eruit voor een morningwalk. Temperatuur nog prima, hotel verkend, stukje Strip en met wat boodschapjes terug naar de kamer. De jongens inmiddels wakker, naar de gym en zwembad. Amerikanen maken snel een praatje: erg vriendelijk volk. Om 11.30 maken we de meiden wakker. Ontbijten is te laat, we gaan brunchen. Keuze valt OceanOne Grill. Wel een 20 min lopen dus een bodempje nuggets leggen bij de Mac. OceanOne is lekker en niet duur: voor ieder gerecht betaal je dollar 5.99. We nemen de tijd en gaan daarna door met onze tocht langs hotels en door casino's en shoppingmalls. Alle merken komen voorbij tot Gucci aan toe. We zien Planet Hollywood, NewYorkNewYork en MGM van binnen, Bellagio, Excalibur, Caeser Palace en Harrah van buiten. Het is bewolkt dus de temp valt mee maar na de M&M-store en 17.000 stappen is de koek op: Nic, Linde, Britte en mama pakken een Uber terug. Tijs en ik lopen zelf terug. We zien Cosmopolitan, Caeser Palace en Mirage nog van binnen maar zijn blij als ook wij het zwembad zien van Treasure Island. De dames hebben inmiddels tickets voor Cirque Soleil Mystere geboekt. Opfrissen en nog even naar de fonteinenshow Bellagio kijken. Dan is het inmiddels 20.15 en moet er nog gegeten worden. Ik krijg ineens flink buikpijn en ga terug naar het hotel voor een paracetamol. As haalt een maaltijd op bij de Panda Express. De kids willen bij Popeye snel even kip en frites scoren  Dat laatste duurt en duurt maar. Uiteindelijk krijgen ze om 21.20 de kip, snel-snel-snel naar binnen want om 21.30 start Mystique, gelukkig in ons eigen hotel. Prachtige acrobatenshow met live muziek en zang. De man met de hamer komt: Tijs valt in slaap, ook Nic tukt weg en ikzelf moet af en toe ook aangetikt worden. Om 23.15 vallen we allemaal doodmoe maar voldaan op ons bed.

Bellagio fonteinenshow

Gr. Timmers
  2. Luc &Susan Stevens:
    3 augustus 2022
    Hey hey,
    Dat valt reuze mee 7u wakker op de eerste dag. Ik en Nikki lagen om 4u al naar het plafond te staren.
    Veel plezier nog in Vegas!
    Groetjes Luc, Susan, Nikki en Fenne